Kau Pergi Jua

by iamNEETA & Najwa Latif


Kau pergi jua
Dari hidup ku
Kini sendiri
Di hari-hariku
Pulang ke dakapanku
Aku ingin kau selalunya di sini
Hanya hadirmu bisa menyatukan masa kita berdua
Kau pergi jua
Dari hidup ku
Kini sendiri
Di hari-hariku
Pulang ke dakapanku
Aku ingin kau selalunya di sini
Hanya hadirmu bisa melenyapkan segala sunyi di sini
Pulang ke dakapanku
Aku ingin kau selalunya di sini
Hanya hadirmu bisa menyatukan masa kita berdua
Pulang ke dakapanku
Aku ingin kau selalunya di sini
Hanya hadirmu bisa melenyapkan segala sunyi di sini
Kau pergi jua
Kau pergi jua
Kini sendiri di hari-hariku
Kini sendiri di hari-hariku
----------

"Simpan gelak ketawa kita, kelak kau perlukan bila rindu tiba masa"- unknown.

------------

Untuk kamu terindah,
Moga kau sentiasa ingat pesan aku tentang segalanya.
Moga kau tak lupa NK kau ni walaupun cuma sekejap saja (",)
Aku hargai segalanya, aku ingat setiap benda, setiap cerita kita.
Aku tahu kau suka praktis speaking depan aku dan suka aku betulkan silap kau, 
jadi moga ada yang akan betulkan grammatical errors kau lepasni, ganti aku mungkin.
Mungkin ini semua silap aku, jadi jangan salahkan diri sendiri.
Doakan aku supaya bangun & tak jatuh lagi, tolong.
Terima kasih, dari mula sampai akhir cerita kita.

Untuk aku,
Moga terus kuat dan kuat.
Doakan mereka supaya bahagia dan berjaya.
Jangan risau, doa rindu ada.

Tapi, aku pelik kenapa awal-awal dulu kau tanya aku,
"minat warna apa?"
"haa? warna? hijau of course. green apple"
"haa? again, we are same."
"mana tau colour hijau?"
"instinct kata camtu."
"ecewoh. instinct keibuan"
"hahahaha, tak tau. just rasa ja"

pelik kan? sampai sekarang aku taktau kenapa soalan tu boleh ada.

Comments