REVIEW: Novel Cintai Aku, Boleh? by Ilynn Nyra

Assalamualaikum.

okay harini update lagi.

persoalannya disini, kenapa tetiba perut aku bunyi macam orang menembak ni? tak puas hati apa ntah aku nak tulis entry baru -.-" ciss, nakal punya perut ramping. *ehem*

okay, back to the main point lah. aku suggest korang bacalah novel ni. not bad, pada aku. harga RM 21 semenanjung, RM 24 Sabah/Sarawak.

tapi yang penting, aku dapat free :D hahahahaha.*gelak riak*

pada aku cerita dia tak heavy sangat, ayat dia pun bukanlah over gila punya puitis. simple je, tak susah pun nak interpret kalau baca. sebab aku penah baca satu novel, tajuk memang ohsem, sekali ayat kat dalam tu camni, "Zati masuk ke kamar dulu ya."

Demmm. Kamar? omaigod. Bilik lah weh, takyah nak kamar sangatlah, belasah kang baru tau. memanglah bahasa dia puitis, sastera, but then, its too heavy to interpret all that kind of stuff. janganlah nak over sangat sampai lagu tu. terkejut mak baca. at last, aku baca tak habis pun.

okay, back to this novel, not bad. tak serabut pun baca. you guys should BUY and READ. lagipun BB1M kan ada. apa guna baucer buku ada tapi p beli baju kain pasang tudung segala. memang tu Baucer Baju 1 Malaysia pun kan? Ehem, sila terasa. tengok macam aku, beli buku Genetics.

tapi aku nak beli botol air kat Popular, sebab botol air Pos Malaysia aku dah hilang, rasanya boleh consider as stationery jugak tau, Baucer Botol 1 Malaysia. hahahaha, okay fine, tak lawak --"

apa-apapun, silalah baca this novel. cerita antara Qaira dan Zareef (",)

okay, inilah novelnya.
credit to : Ilynn Nyra's blog.

tata, happy reading busuk busuk sekalian :)

Comments

  1. Hihihi. Anyway, kamar bukan katil la. tapi bilik. Okies saya dah mengantuk ni. Nak masuk kamar dulu lah. Nak beradu. Hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okayyy. Foine. Salah. Hahahahhaa. Besar kamar ?
      Anak raja eh?

      Delete
    2. amboi cepatnya dia edit. kita bukan anak raja la. kita anak omeh je. hii

      Delete

Post a Comment