Wordless Wednesday - Focus

Assalamualaikum .

Hi peeps ^^

wordless wednesday .
- short story - hari tu aku pegi PD * seminggu lepas pegi Langkawi * lepastu kat sana abah aku nak lah letak angin kat tayar . and the story goes on ~

Abah : tolong tengok jap meter tuu .
Kitorang : okay okay .
Mama : dari tadi tak gerak pon meter tuu . 31 jugak .
tetiba ...
Adik : eh abah , dia tulis kat situ HARAP MAAF SEDANG DIBAIKI lah !
Kitorang : kahkahkah :D *gelak guling-guling*


guys , tolong jangan salah faham , kitorang semua pandai membaca . tapi tak perasan notice tuu . aku nampak , tapi aku buat no hei je (buat tak tahu) . aku pon taktau kenapa :P

** dalam hati korang , " wordless apa ke bendanya kalau tulis bukan main lagi panjangnya! " **

Have a nice day ^^

Comments

  1. aicecey, tiq tipu, die sebenarnye baca tapi blurr blurr. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha woi woii . diam diam dah lah . segan lah aku wehh :P

      Delete
  2. saya pon selalu kena mcm ni..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha . itu lah , kalau kena macam ni time ramai-ramai , takdelah malu sangat .
      kalau kena time sorang -sorang , OMGieee , tebal muka . haha

      Delete
  3. Ni mesti kes nak lincah ni. Kekekeke...

    ReplyDelete
  4. hehe~nasib baik x sumpah seranah alat pam tayar tu..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha :D kitorang tak perasan langsung notis tuu . haiyoo , terok gilaa . haha :D

      Delete
  5. haha. dulu selalu isi angin kat shell. lame da tak pegi Pd :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeah . kitorang mmg isi kat shell , tak penah pegi pon petrol pump yang lain . hihi

      PD best . tapi cepat hitam :D haha

      Delete
  6. kelakarnyaaa. haha, biasa lah tu kadang2 tak perasan kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeahh , tahu takpe . kalau sorang-sorang time ni , for sure segan gila-gila kan ? haha , maunya nangis guling-guling .

      Delete

Post a Comment