Lockout

Assalamualaikum .

hello peeps :)

taadaa ! update again . first of all , harap maaf , tiada apa yang berfaedah nak di update kecuali tentang kisah loitering aku dengan my kawan .

# kalau malas nak baca apa yang aku merepek ni , sila scroll ke bawah till the end of the entry , sebab kat situ ada something yang tidak berguna untuk you guys ^^

so semalam , hari Khamis kat Perak ni cuti sempena celebrate Hari Keputeraan Sultan Perak , Sultan Azlan Muhibbudin Shah .

so , aku pon keluar lah dengan my kawan ni pegi tengok wayang . kitorang tengok cerita Lockout ! but actually aim nak tengok Battleship , tapi yang tinggal cuma seat yang paling bawah sekali . taknak lah aku , sakit pale weh nak kena dongak-dongak bagai . so kitorang pon tukar tengok Lockout .
synopsis - A man wrongly convicted of conspiracy to commit espionage against the U.S. is offered his freedom if he can rescue the president's daughter from an outer space prison taken over by violent inmates.


best jugak sebenarnya movie ni . iyelah , nama pon movie Box Office kan , of cause lah best . tapi nanti rasa macam nak tengok Battleship lah . sebab ramai kawan aku kata best . even kakak aku pon cakap macam tu , maknanya memang best gila lah kan ? hm ~ kalau tak dapat tengok wayang , download pon boleh lah kan ? *sedih gila*
ni pulak chart Box Office movies . oh ya ! btw , kalau korang nak tau cerita yang coming soon , dah keluar , in theatre , top worldwide movies , or apa-apa jelah , korang boleh tengok kat sini , IMDb - The Internet Movie Database . so , nanti kalau friend of yours tanya movie apa yang baru keluar or bakal keluar , korang bolehlah belagak sikit sebab korang dah tau segala . HAHA , okay tak , aku memain je . tak baik tau meninggi diri !

korang tengok movie apa baru-baru ni ? suggest lah kat aku , nanti bolehlah aku download or tengok kat You-tube :P haha . takpon kalau korang baik hati , ajaklah aku tengok wayang sekali dengan korang . okay ? *jangan risau , bayar asing-asing ye? *

okay , Have a nice day :)

Comments