Speechless Sunday

Assalamualaikum . 

Hi awak semua . sekarang hari Ahad pukul 5.06am waktu Malaysia , hari Ahad pukul 6.06am waktu Jepun , hari Sabtu pukul 9.06pm waktu London , hari Sabtu pukul 10.06pm waktu Paris , hari Sabtu pukul 9.06 waktu Abidjan , dan hari Ahad pukul 7.37am waktu Adelaide .

okay , ntah lah dari dulu sampai sekarang bab intro mesti aku fail ==' , haihh , apalah salah aku sampai tak reti-reti nak buat intro ni .

since dah agak lama aku tak update blog * cewohh , baru sehari-dua * aku teringin lah nak tulis-tulis balik . tapi malangnya aku taktahu nak tulis amenda . langsong takde idea . takpelah , selalunya para blogger menjadikan hari rabu sebagai hari mereka tidak punya idea ' wordless wednesday ' , tapi aku , rasanya macam hari-hari je takde idea . so today , aku pon nak menjadikan hari ahad yang penuh dengan kegembiraan ni sebagai hari ' a-day-without-ideas-but-still-want-to-gedik-ayam-nak-update ' ataupun dalam bahasa yang lebih ringkas adalah , ' Speechless Sunday '.

err , apa tuu ? ntah , jangan tanya , sebab aku sendiri pon taktahu . well , penah tak awak semua tengok blogger-blogger bawah umur yang rajin gila update blog dorang tapi takde point ?  selalu kan ? oh , bukan sahaja blogger cilik , tapi blogger yang dah besau-besau pon kenkadang ada jugak buat . haha . macam aku . so , kepada yang rajin update tapi takde point tu , taknak cakap ' welcome to the club ' ke kat aku ? 

okay , jom tengok gambar ^^ * apasal muka kau muka bosan ? * eh tak , jom makan :)


semua gambar chicken chop sebab aku suka makan benda alah ni . pegi mana-mana tempat , mesti aku nak try chicken chop kat tempat tuu . err , jangan lah nak terliur sangat muka tuu .

okay , entry takde point dah habis . bye .

# nak tido , pukul 10 pagi nanti nak kena amek adik balik dari kelas taekwondo . tapi yang peliknya , dia belajar martial art ke , tak belajar ke , lembik rupa itu jugak . takde beza pon =='

# penah tak awak semua bangun tido and in your mind , awak kata awak taknak lepaskan hari ini dengan macam tu aje ? 

Have a nice day :) 

Comments

  1. eh intro oke2 jea haha. not bad tau. btw sdap lhaa chicken chop tue. lapar lhaa pulak hee ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaa , tengok makanan semua rasa lapar je kan ^^

      Delete
  2. tiqqq.. aku lapar sekarang. hantar chic chic ken chop pop tu ke ruma zeimy now. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hambuih jauh nya aku nk kena pos . eh , kat rumah mott lagi ? wa ~ nk hanng out lagi dengan kome

      Delete
  3. yaaa...penah3..bangun pg...rsa mcm nk buat mcm2...tap at last smp ke mlm ape pun tk buat..haishhh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha . memang pon . tambah-tambah bab nak habiskan kerja . awal pagi tu excited je bangun , at last , tak buat apa-apa pun ==' haihh . haha :D

      Delete

Post a Comment