Happy Birthday Mott ^^

Assalamualaikum .

Hello peeps ! 

hm , seems like aku dah lama tak meng-hupdate ini blog . ntah lah , terasa seperti malas . hihii . 

so today , i wanna write about my damn astonishing-wondrous-exalted days ^^ *okay , over* aku and qmla pergi ke event rumah mott . BBQ Night and celebrate birthday Mott and Abang Zeiry . so , lets picture tell you everything yeaa !
me and qmeela ^^
ini dekat Ipoh Parade . teman Faiz beli bear untuk Mott ^^
shake . time ni Faiz jalan mak aih gilaa punya laju !
lagipun dah lewat :P
ini pulak si Faiz ni tengah dok reka ayat untuk greeting card
nak letak kat bunga yang nak bagi kat Mott tu . HAHA .
sumpah lawak nak mati ayat dia :P
# pen tu aku punya , sekarang dia ada dalam kete faiz , tertinggal .
ni after tiup lilin . abang Zeiry and Mott ^^

Faiz , Azza , Ain , me , Qmla , Kong .
theme : red .


abang Zeiry . terok kan ? haha :D
Taadaa ! Faiz bagi Mott bear besar ni and bunga . tuu yang Faiz pegang tuu . haa ! Tweet kan ? tweet tangat-tangat ^^ * translation : sweet kan ? sweet sangat-sangat^^ *
after event , kitorang keluar .
wishing you both live happily everafter ^^
ini semua hadiah yang Mott dapat .
JJ . main game :P
muka excited main lompat-lompat =='

okay the end . hihii , here aku nak cakap big thanks to Mott and family and Faiz ^^ haihh , macam-macam lawak keluar time ni . naik tension aku ==' haha .
serious best lepak dengan both of you !

HAPPY BIRTHDAY MOTT !

Have a nice day peeps !

Comments