Vacation After Examination

Assalamualaikum.

hai awak ! hai kitaawesome.blogspot.com ! hai hai hai ! *okay , over sangat ramahnya . haha* so today , aku nak story mory lah apa activity yang dah aku buat after finishing my examination on 14Dec .

on 15 Dec , aku pegi Ipoh . tido sana .
on 16 Dec ~18 Dec , aku pegi family day kat Chepor .
on 18 Dec , petang hari tu baru aku balik Taiping lepas family day tu .
on 19 Dec ~ 24 Dec , aku pegi KL . pegi sana bukan aku dok rumah je , keluar . banyak benda nak dibuat . malas nak text orang .
24 Dec ~ 26 Dec , aku kat manjung . abang sedara aku bertunang . banyak kerja kena buat . nak siapkan hantaran tu semua . tido lewat , bangun awal . memang kalut .
26 Dec , time malam baru aku sampai Taiping balik , tahu ?

hari yang packed with a thousands of activity macam ni , sempatkah untuk aku reply text orang dengan sepantas mungkin ? sempatkah aku nak alert too much with my phone ? sempatkah aku untuk text orang lain tanya khabar ? sempat ? tak kan ? fb kan ada , sembang aje lah kat fb kalau benda tu not too penting . semua orang akan penat kalau melayan text yang sekadar mahu bertanya perkara yang sia-sia . " hi , buat apa tu ? " " heyy tiq , sombong lah kau ni " " hai awak , sihat ? " . oo damn ! malas . bukan lah aku tak mau reply text yang macam ni , tapi , kalau dah selalu tu kadang kadang menyampah tahu ? hidup aku bukannya untuk reply text ko sorang je weyh .

aku tak kisah kalau ada yang nak text aku . tapi biarlah benda tuu penting . kalau setakat hai hai tu boleh , tapi jangan lah selalu , sebabnya kat fb pon kita bertegor sapa jugak , bersembang . buat apa nak bazirkan kredit bertanya dan menegor benda yang sama kan ? because you'll get the same answer from the same person .

fyi , phone aku tu takdelah melekat kat aku selalu sangat . sebab tu lah kadang-kadang aku reply lambat , kadang-kadang aku silent . maaf . tapi aku tetap reply . aku jarang text orang , melainkan benda tu memang penting or aku perlu contact orang itu dengan segera or terlalu rindu * bhahahaa :O * kalau aku reply tapi macam nak taknak tu , harap faham je lah

sorry again , ini mungkin kasar , tapi ini heart vomit . 

dont worry , text lah aku bila rindu , bila mahu berkongsi kegembiraan , bila mahu share masalah , tapi jangan text / contact aku bila BOSAN . pantang gilaa aku bila orang text aku and dia cakap dia tengah bosan sebab tu cari aku . DAMN ! aku rasa orang lain pon tak suka dilayan macam ni . betol kan awak ?

okayy DONE ! 
#lepas ni jangan lah takut pulak nak text aku , bhaha :D

Have a nice day peeps ! * iloveyousayang * * crazy o.O *

Comments