Hari Ini Dan Semalam

Assalamualaikum.


hari ini dan semalam ? whats that ? euhh ! haha . okay FINE . its just nothing babe . saje je nak story dekat my belogg ni haa tentang apa yang aku buat pada hari ini dan semalam .


semalam 11 Dec 2011 . okay , antara hari yang heaven lah bagi aku . hehe . beli handphone yoo ~ elok lah pon , handphone aku yang Sony W705 tu dah lama rosak , dah lah made in China ! oh damn . hampeh betoii . apa barang beli barang dari China ? tak ori youu ! tapi dia dah banyak berjasa kat aku . sayang kat dia . macam-macam text aku dengan orang yang aku sayang kat dalam tu , lepas dia rosak , maknanya semua benda dah terkubur terkambus lah dalam tu kan ? lepastu disebabkan dia dah rosak , aku pon gunalah handphone extra yang ada kat rumah ni , Nokia apabenda tah . haduihh ~ pakai handphone tu type message memang lah best , tapi masalahnya kejap-kejap " DELETE TEXT MESSAGE " , " INBOX IS FULL " . hoih , ni yang nak marah ni ! sikit-sikit kena delete text , dahlah ada text-text yang aku sayang , terpaksalah delete jugak . kalau tak boleh feel-feel baca balek text tu kan ? haha . seriously kalau kita baca balek one by one , walaupon dah setahun lamanya text tu , kita tetap akan dapat balek feel yang sama masa baca text tu setahun lepas . kan ? am i right ? or i'm just the one who feels like that ? haha . okay , ignore it .


so semalam , apa yang aku nak dah tercapai :) haha . thank you abah ! iloveyouu . hihii . btw , abah pon macam sangat interested dengan my new handphone . hm , sounds good right ? yummy !


lepastu semalam aku tido lewat gilaa . haha . sebab dok online . ber-facebook , ber-blog , dan ber-skype dengan ZEIMY ! *waa ~ aku rindu hang zeimott*  macam-macam benda nak sembang dengan si zeimy ni , tapi yelah , kalau setakat IM kat facebook tu mana nak feel kan ? kena jumpa depan-depan , baru ada feel nak gelak gila-gila . haha . tapi semalam IM kat skype dengan facebook pon aku dah gelak senyum-senyum dah dengan budak zeimy ni , ce kalau jumpa depan-depan , hoihh ! memang meriah lah jawabnya kan ? banyak jugak lah sembang . merepek macam-macam . best tahu ? 12 / 12 / 2011 .


hm , online punya online sampailah pukul 4.33 am , aku decided nak tido . siap buat status kot kat facebook . haha . tapi lepas aku offline , aku tak tdo pon ==' . haishh , apa lah aku ni kan ? at last aku tido pukul 6.50 am . aku pegi main game , aku setting handphone tu , macam-macam lah kan , yelah , nanti kalau aku tido lepas offline tu , dah sah-sah lah aku akan tinggal sembahyang subuh kan ? sebab baru tido , memang tak kan sedar lah untuk subuh , so aku pon tunggu lah waktu subuh . alah , tak lama sangat pon , sebab masok waktu pukul 5.55 am . kalau tido pon tak berbaloi nak bangun balek . lepastu yang paling cantiknya tentang aku pagi tadi , yeayy ! akhirnya mata aku jadi mata panda ! finally ! hiuhh ~ aku ada mata panda , kau ada ? takde kan ? haa , dah diamm :| haha . *bukan bangga , tapi saje je perli diri sendiri* lepastu subuh tu , aku pon tido lah area 6.50 tu . orang laen dah mulakan hari baru , aku baru nak end my day . oo gosh , menyusahkan diri sendiri kan ? haha , tapi takpe , aku boleh sembang dengan si zeimy tu . dah lama tak sembang dengan dia since dia kerja ni ^^ .


mama before aku nak tdo tu siap bagi warning lagi suruh aku sembahyang subuh . haish , haha , aku sembahyang lagi awai kot ! haa , dont judge the book by its tebal okay ? hoo , lepastu aku cakap kat mama , hari ni aku nak bangun lewat . kalau aku bangun area pukul 1or 2 tu jangan tanya kenapa and jangan cuba-cuba nak kejutkan aku . haha . tengok-tengok aku bangun pukul 10 ! hambuihh , lebih kurang 3 jam je aku tido , mak aii , hero gilaa . haha :D *actually bangun lewat ni tak elok lah* 


so , macam tu lah cerita dia untuk hari ini dan semalam . bagi orang laen memanglah takde pape pon dengan hari aku ni , tapi bagi aku , aku suka sangat . just cool , nice and smooth day :)


okay , DONE !


Have a nice day dude :)

Comments

  1. hey atiqah maznan !
    kau pakai spek 2 sbb nk cover mate an !
    hahaha !
    :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha tak lah . nowadays mata aku dah semakin terok. asek tdo lewat aje kejenya. tu yang eye bag sebakul tuu . haha

      Delete
  2. Replies
    1. huh ? ouh damnn . aku salah tulis tuu . kahkahkah XD

      Delete
  3. best way to cure fatty liver best way to cure fatty liver best way to cure fatty
    liver

    Feel free to visit my webpage :: fatty liver milk thistle

    ReplyDelete

Post a Comment