Azam 2011 has been achieved !

Assalamualaikum.


- LAST ENTRY FOR 2011 -

Hi . Okay , today 31 Dec 2011 , Saturday , jam 23:59 . Last day of 2011 , I'll miss everything in this year , I'll miss everything about my ' zaman sekolah ' . The place where i met new friends , the place where i learned about friendship , the place where i learned everything from teachers . oo man , seriously , i'll miss it . Because next year , i'm no longer a ' budak sekolah ' . i didnt buy any school uniform , school bag , or school books for 2012 .


okay , Actually based on the title lah kan , aku nak cakap yang azam 2011 aku dah tercapai . haha . best ! serious , sangat teruja sebab aku berjaya buat apa yang aku nak . macam tak percaya pon ada . banyak azam aku , ada yang sempat dicapai , and ada yang tak capai ponn . haha . tapi takpe , azam yang besar-besar banyak jugak lah dah tercapai . congratulations to ME


My wishlist 2011 is/are :
Nak study banyak-banyak for SPM - rajin kan diri attend extra classes kat sekolah .
Nak belajar memasak - ini tak berapa nak tercapai lah . haha . tapi nanti aku nak attend class . Malaysian Cuisine and maybe Bakery too :) haha , yelah , nanti kalau tak pandai masak takkan lah nak kasi suami kau makan roti Gardeniar kan ? memang takdelah orang nak kawen dengan aku macam tu kan . haha *aku nak kawen* 
Nak jadi matured , cool - ini tak tahu lah tercapai ke tak , sebab sometimes aku cool , and sometimes langsung tak cool . haha .
Nak beli and baca banyak-banyak novel lepas habis SPM - tercapai lah jugak , sebab aku dah beli beberapa novel :P * interested *
and the most berjaya is :
Nak kekalkan status single until habis SPM [ sahaja ] - maknanya tambah tolak darab bahagi semua , aku single dah 17 tahun dah lah , ikut umur aku sekarang ٩(●̮̮̃•)۶ ini azam berterusan sejak masuk sekolah menengah yang paling berjaya ! unbelievable . seriously , banyak dugaan nak buat benda ni , banyak sangat halangan . agak susah lah *cewohhh. haha poyo siot kau ! , sila muntah *


okay , tuu aje lah kot azam aku yang aku ingat . haha . banyak sangat , dah lupa .


p/s : aku harap azam kome semua pon banyak yang tercapai . kan ? nanti 2012 buat azam baru tau ? takpon buat azam masa Maal Hijrah ikot kalendar Islam . pon okay what . azam aku hari tu dah buat dah masa Maal Hijrah . Saje tukar pulak sebab last year buat masa New Year 2011 . tahun ni buat ikot calendar islam pulak ^^ .
" HAPPY NEW YEAR 2012 "


DONE ! iloveyou . semoga tahun depan akan jadi lebih baik daripada tahun ni . kita sama-sama doakan yang terbaik dalam hidup kita okay ?


Have a nice day peeps :)

Comments

  1. salam...

    selamat menyambut tahun 2012...

    saya folo blog awak...**24

    ReplyDelete
  2. wsalam . yeah , happy new year too :)
    okayy , thanks , i'll follow yours back .

    ReplyDelete

Post a Comment