Aku Juga Punya Teman

Assalamualaikum . 

Hi hi hi ! okay , saya malas untuk membuat intro yang berjela-jela panjang nya dari kinabalu ke everest . cukup lah sekadar ini sahaja intro yang hebat daripada saya yang indah , hehe . * blushing blushing * 

okay , entry ini sempena hampir akhirnya 2011 . haha , kan saya dah beritahu kenapa saya nak update bersepah-sepah entry dalam masa sehari ni pada entry yang ini (,") , harap maklum :P entry ini untuk cerita sekolah dan teman sepanjang aku ber-secondary school .

okay , my first sekolah masa Form 1 and Form 2 adalah SM Raja Dr.Nazrin Shah . masa kat sini , banyak sangat yang aku belajar daripada mereka / deme :) biasalah , nama pon dok hostel , semua benda buat sekali . until now pon aku masih contact diorang , siap ada group lagi tuu . kat fesbuk pon ada group special for us untuk sembang-sembang , discuss-discuss , dan ber-reunion . teehee ~ its Wanted Teenagers Crew / WTC . saya sayang mereka . mereka sangat baik , bijak , dan yang penting , mereka sahabat . * dah dah , kome jangan nak blushing sangat lah dengar aku puji kome ni haa ! , haha * macam kawan kakak aku penah kata , " hanya yang pernah tinggal di hostel je yang betul-betul kenal erti perpisahan ". bukan lah maksud aku yang outsider ni tak kenal perpisahan tu apa , tapi yang tinggal kat hostel ni lebih mengenali sebab semua benda kita buat , semuanya dengan kawan . susah-senang pon dengan kawan , sebab parents jauh . itulah maksud aku :)
from top , left : peoz , yan , teeq , syed , neyam , syera , tas , dayah , naqyst ,
ar-in , iela , jeeyn , ekin , syer-key , anat , bell , wani , noni (aku) , cema' and sipok .



my second school masa form 3 pulak is SMK Dr. Burhanuddin . here , aku taktau nak cakap cemana kawan yang aku ada kat sini , ramai jugak lah kawan , tapi yang rapat tuu dengan kaklong and tud lah ^^. haha . diorang suka gelak , and diorang jugak suka kenakan aku ==' . haha , happening . dengan diorang pon sampai sekarang aku still contact lagi . dengan tud dah jarang sikit sebab tud tuu busy macam anak bekas perdana menteri . hee~ yang kaklong tuu aku selalu contact dia , guna email youuu ! modern kau tahu ? haha . 
from left : kaklong , tiq (aku) , tud .


# nickname kaklong and tud tu aku yang bagi . haha . peace (Y) ! kaklong aku bagi sebab dia suka bertindak / berlakon menjadi kakak yang mithali untuk aku , yang tud tu pulak , at first semua panggil dia syud , tapi disebabkan aku ni creative , aku tukar jadi tud , nampak brutal sikit ! kan ? haha .

okay , the third one is , SMK Taman Tasik masa form 4 and form 5 . haa , kat sini pon ramai jugak kawan . became closer to them ni pon masa form 5 , sebab ramai yang sekelas . haa , memang best lah . most of us selalu hang out sama-sama , gosip-ing , merepek-ing , and studying , semua lah sama-sama . haha , penat buat homework and preparation SPM pon sama-sama . memang best ^^
everywhere : nani , syera , qmla , abby , amy , ain , fiqa , diya cinta , mott , popcorn (madi)  , fara .







DONE !


# okay , gambar ni aku tak mampu nak masokkan banyak-banyak . malas nak edit :P kalau gambar you takde dalam ni , it doesnt mean that you're not close to me , but , its my fault , malas nak edit banyak-banyak (",)

# lagipon , we cant measured the value of our friendship . there is no tools used to measure the value of friendship because it is too precious and valuable . 

btw , Heyy ! 2012 , welcome to my life . please be nice to me okay ? i hope that i'll get the best result for my SPM , same goes to all my friends ^^

Have a nice day you :)  

Comments

  1. ATIQAH MAZNAN , THANKYOU FOR BE MY BESTFRIEND :') . ILOVEYOU :(

    ReplyDelete
  2. haha . speechless . iloveyoutooo :)

    ReplyDelete

Post a Comment