Awkward T_T

Assalamualaikum.

Tentang awkward or janggal . Dah lama aku nak post pasal ni , tapi tak sempat nak buat . hm , okayy . Since aku exam ni , aku tak tau kenapa aku rasa awkward dengan orang-orang yang aku rapat . seriously , i don't know why ! Guys , please tell me why ? What happened to me ? Am i alright ? Ouh c'mon tiqq ! Please be nice to others . You hate them ? No i'm not . 

Adakah disebabkan exam ? Semua orang include aku sibuk study , fikir pasal paper , kat sekolah pon study , gap antara papers pon study takde masa nak sembang sembang gosip gosip bagai , this is the main factors or what ?

Aku sembang macam biasa , tapi aku rasa awkward  macam dah lama gilaa tak jumpa , lepastu bila terjumpa , taktau nak cakap apa , bisu , senyap , padahal bukan nya orang kurang upaya ponn . Selalu jumpa diorang , tapi aku rasa macam tak penah jumpa . What does it mean ?

I asked my friends , and they said , ' Maybe , this is the one of the factors '.

Please 'awkward-feeling' , stop bothering my cheer life . I hate the distance you built in my life . I hate the radius , i hate the diameter .  Damn !
FRIENDS , please don't keep any distance between us . *begging*
Okayy .

Have a nice day peeps :)

Comments

  1. mgkin ang terlalu fokus tok spm smpai ang lpe tok wat rutin arian ang (b'gosip) . . aq pon ! but . . sometime aq ad gak gossip2 ngn mmbrs aq ! don't make it hard bebeeh ! after u do ur effort . .just pray 2 Allah . . let Him do His job ! He know what is da best 4 us ! i'll owez pray 4 our suksess ! :) ~twins ! ~

    ReplyDelete
  2. iloveyou teeq . you always be by my side when i need someone . i'll pray for us too . twinss :)

    ReplyDelete
  3. my plessure beb ! coz i love u ! bff ! <3

    ReplyDelete
  4. nowa buddin : ^.^
    eyka : iloveyoutooo . yes you are :)

    ReplyDelete

Post a Comment